«Η ηλεκτρονική διασύνδεση θα είναι το αδιαμεσολάβητο μέσο του ασφαλισμένου»

 

Απαντήσεις του υφυπουργού Εργασίας Αναστάσιου Πετρόπουλου στην Επίκαιρη Ερώτηση του Νίκου Ηγουμενίδη για τα υποκαταστήματα ΙΚΑ του Ν. Ηρακλείου

 

«Ηλεκτρονική διασύνδεση με άμεση πρόσβαση των ασφαλισμένων και χωρίς διαμεσολάβηση στις υπηρεσίες», σημείωσε ο Υφυπουργός Εργασίας Τάσος Πετρόπουλος για την εικόνα του νέου τοπίου στη κοινωνική ασφάλιση απαντώντας στη σημερινή Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Ηρακλείου Νίκου Ηγουμενίδησχετικά με τον επικείμενο σχεδιασμό κοινωνικής ασφάλισης.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ηγουμενίδης έφερε σήμερα στη Βουλή με Επίκαιρη Ερώτηση του το θέμα του επικείμενου σχεδιασμού ενίσχυσης και αναβάθμισης των υποκαταστημάτων του ΙΚΑ στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Απευθυνόμενος προς τον αρμόδιο για θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης Υφυπουργό Τάσο Πετρόπουλο, κατά τη πρωτολογία του, τόνισε ότι «η συνειδητή επιλογή και συστηματική μεθόδευση των προηγούμενων Κυβερνήσεων, της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, για απαξίωση και συρρίκνωση του δημόσιου τομέα, οδήγησε στην υποβάθμιση, υποστελέχωση και «κλείσιμο» κομβικών παραρτημάτων του ΙΚΑ στην ενδοχώρα του Νομού Ηρακλείου με αποτέλεσμα να ταλανίζεται για πολύ καιρό μεγάλη μερίδα των πολιτών του Νομού».

«Είναι χαρακτηριστικό ότι σημαντικά για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων Υποκαταστήματα ΙΚΑ του Νομού Ηρακλείου είτε έχουν κλείσει, είτε υπολειτουργούν», σημείωσε δίνοντας τη σημερινή εικόνα των Υποκαταστημάτων ο Νίκος Ηγουμενίδης και αναφέρθηκε ονομαστικά στα συγκεκριμένα υποκαταστήματα:

«Το υποκατάστημα της Βιάννου – τον πιο απομακρυσμένο δήμο του Ηρακλείου – το οποίο έχει κλείσει, όπως και στο υποκατάστημα του Αρκαλοχωρίου, το οποίο εξυπηρετεί γύρω στους πενήντα με εξήντα χιλιάδες από το κεντρικό Ηράκλειο, και υπολειτουργεί, καθώς και το υποκατάστημα της Χερσονήσου, το οποίο εξυπηρετεί όλο τον βορειοανατολικό Νομό Ηρακλείου, και τέλος, το υποκατάστημα των Μοιρών το οποίο εξυπηρετεί όλη την περιοχή της Μεσσαράς, δηλαδή πάνω από εβδομήντα και ογδόντα χιλιάδες κατοίκους, συμπεριλαμβανομένων μάλιστα και των κατοίκων της περιοχής του νοτιοανατολικού Ρεθύμνου».

Ο Νίκος Ηγουμενίδης απήυθυνε δύο ερωτήματα  προς τον αρμόδιο Υπουργό: Πρώτον, σχετικά με τον επικείμενο σχεδιασμό του Υπουργείου τη τρέχουσα περίοδο αλλά και το αμέσως επόμενο διάστημα σχετικά με τη ενίσχυση των Υποκαταστημάτων και ασφαλισμένων του ΙΚΑ στις παραπάνω περιοχές.

Και, δεύτερον, σχετικά με τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, έθεσε το ερώτημα: «Με ποιο τρόπο η ενοποίηση των Ταμείων και η συνακόλουθη μετακίνηση προσωπικού θα καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες του Νομού, καλύπτοντας τα κενά και τις ελλείψεις των προηγούμενων Κυβερνήσεων;».

Ο Υφυπουργός Εργασίας Αναστάσιος Πετρόπουλος, απαντώντας στον Νίκο Ηγουμενίδη, ξεκαθάρισε αρχικά τις νέες προοπτικές κοινωνικής ασφάλισης,  όπως προδιαγράφονται στο νέο νόμο που ψηφίστηκε πριν από 2 μήνες. «Ο νέος νόμος κοινωνικής ασφάλισης επιλύει όλα αυτά τα προβλήματα που περιγράφετε, γιατί παντού οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης είναι υποστελεχωμένοι και ανεπαρκείς ώστε να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες».

Εξήγησε ότι «με το προεδρικό διάταγμα που θα εκδοθεί μέχρι το τέλος του έτους, το οποίο θα ορίζει πολύ συγκεκριμένα τις ανάγκες κατά περιοχή, ποιες πρέπει να είναι σε προσωπικό και σε υποδομές, θα έχετε επακριβώς την εικόνα της εξυπηρέτησης των πολιτών παντού».

Σημείωσε επιπλέον ότι «η εικόνα που έχουμε για την κοινωνική ασφάλιση δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα του μέλλοντος. Αυτό που θέλουμε να δημιουργήσουμε είναιάμεση πρόσβαση όλων των ασφαλισμένων, χωρίς διαμεσολάβηση -σε πάρα πολλές περιπτώσεις- υπαλλήλων και υποδομώνΘα είναι η ηλεκτρονική διασύνδεση το αδιαμεσολάβητο μέσο για την υποβολή αιτημάτων, για την παραλαβή των απαντήσεων, για την ενημέρωση του ασφαλισμένου ως προς τα θέματα τα οποία άλλες φορές θα έπρεπε να επιλύσει καταφεύγοντας επιτοπίως στις υπηρεσίες του κάθε φορέα».

Στη δευτερολογία του ο Νίκος Ηγουμενίδης τόνισε ότι συμφωνεί με την εικόνα του μέλλοντος όπως τη σχεδιάζει η σημερινή Κυβέρνηση: «Είναι αλήθεια ότι μπαίνουμε σε μια περίοδο ψηφιακής εποχής για να τελειώσει το πελατειακό και ρουσφετολογικό θεμέλιο των προηγούμενων Κυβερνήσεων. Είναι καιρός να κοπεί ο «ομφάλιος λώρος» του κομματικού κράτους έτσι ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται χωρίς μεσάζοντες και χωρίς πελατειακή λογική».

Στην ερώτηση του Νίκου Ηγουμενίδη για τις ομάδες του πληθυσμού που δεν έχουν εξοικείωση με την ηλεκτρονική διασύνδεση ο αρμόδιος Υπουργός τόνισε  ότι «τα σημεία πρόσβασης των ασφαλισμένων είναι άπειρα. Θα είναι τα ΚΕΠ, οι έδρες των Ενώσεων των Επαγγελματιών, τα Επιμελητήρια, θα είναι παντού η Κοινωνική Ασφάλιση» και ότι θα προηγηθεί διάλογος με τους φορείς και τις τοπικές κοινωνίες.

 Ο ίδιος ο Υφυπουργός Εργασίας αναφέρθηκε και στο νεόδμητο οικοδόμημα στη Χερσόνησο τονίζοντας ότι: «Πρέπει να το αξιοποιήσουμε. Δεν είναι το μόνο. Παντού στην Ελλάδα οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης έχουν αξιόλογη ακίνητη περιουσία. Έχουμε ομάδα που δουλεύει και σε αυτό τον τομέα. Ένας τομέας που απαξιώθηκε με απώλεια εισοδημάτων και που υπήρξε βάρος η περιουσία της κοινωνικής ασφάλισης τα προηγούμενα χρόνια. Θα τη κάνουμε όφελος. Θα τη κάνουμε πλούτο. Και αυτό θα συμβεί και για τις υποδομές στη Κρήτη, και ιδίως στη Χερσόνησο, μαζί με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας, να δούμε τη παροχή υπηρεσιών σε πολυπληθείς περιοχές ώστε να αξιοποιηθούν οι κτιριακές υποδομές για την παροχή υπηρεσιών και υγείας. Ό,τι σημαίνει κοινωνική ασφάλιση: Φροντίδα για τον αδύναμο και τον ανυπεράσπιστο».

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ

ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ  ΡΝΗ΄

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Η με αριθμό 1079/4-7-2016 επίκαιρη ερώτηση δεύτερου κύκλου, του Βουλευτή Ηρακλείου του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κ. Νικολάου Ηγουμενίδη προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σχετικά με την υποβάθμιση των υποκαταστημάτων ΙΚΑ για τους ασφαλισμένους του Νομού Ηρακλείου.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Στην επίκαιρη αυτή ερώτηση θα απαντήσει ο Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Αναστάσιος Πετρόπουλος.

Κύριε Ηγουμενίδη, έχετε τον λόγο για δύο λεπτά, για να αναπτύξετε την ερώτησή σας.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Κύριε Υπουργέ, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τη συνειδητή πολιτική επιλογή των κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ για απαξίωση και συρρίκνωση του δημόσιου τομέα κατά το προηγούμενο διάστημα.

Αυτό, μεταξύ άλλων, οδήγησε στην υποβάθμιση, στην υποστελέχωση και στο κλείσιμο κομβικών καταστημάτων του ΙΚΑ στην ενδοχώρα του Νομού Ηρακλείου, με αποτέλεσμα για πολύ καιρό να ταλανίζεται μεγάλη μερίδα των πολιτών του Νομού.

Να σημειώσουμε εδώ ότι οι μεθοδεύσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν χωρίς καμιά μελέτη των ιδιαίτερων τοπικών χαρακτηριστικών, χωρίς καμιά συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, αλλά με ένα μόνο κριτήριο -όπως εύηχα το «σερβίρουν»- δηλαδή το λιγότερο κράτος, την απαξίωση του δημόσιου τομέα και τη συρρίκνωση των δημόσιων υπηρεσιών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σημαντικά υποκαταστήματα είτε έχουν κλείσει είτε υπολειτουργούν. Αναφέρομαι στα εξής υποκαταστήματα: το υποκατάστημα της Βιάννου -τον πιο απομακρυσμένο δήμο του Ηρακλείου- το οποίο έχει κλείσει, όπως και στο υποκατάστημα του Αρκαλοχωρίου, το οποίο εξυπηρετεί γύρω στους πενήντα με εξήντα χιλιάδες από το κεντρικό Ηράκλειο, και υπολειτουργεί, καθώς και στο υποκατάστημα της Χερσονήσου, το οποίο εξυπηρετεί όλο τον βορειοανατολικό Νομό Ηρακλείου, και τέλος, το υποκατάστημα των Μοιρών το οποίο εξυπηρετεί όλη την περιοχή της Μεσσαράς, δηλαδή πάνω από εβδομήντα και ογδόντα χιλιάδες κατοίκους, συμπεριλαμβανομένων μάλιστα και των κατοίκων της περιοχής του νοτιοανατολικού Ρεθύμνου.

Επειδή οι προηγούμενες κυβερνήσεις και οι προηγούμενες ηγεσίες των Υπουργείων της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ ψευδώς διαβεβαίωναν τους πολίτες του Ηρακλείου περί αναβάθμισης της λειτουργίας αυτών των καταστημάτων του ΙΚΑ, ενώ «ψαλίδιζαν» συστηματικά τις υπηρεσίες τους, κι επειδή παράλληλα είναι σε εξέλιξη ο σχεδιασμός για τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, με στόχο την εξυπηρέτηση του συνόλου των πολιτών, θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής:

Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για την τρέχουσα περίοδο, αλλά και το αμέσως επόμενο διάστημα, για την ενίσχυση των υποκαταστημάτων και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΙΚΑ στις παραπάνω περιοχές;

Και δεύτερον, με ποιον τρόπο η ενοποίηση των ταμείων και η συνακόλουθη μετακίνηση προσωπικού θα καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες του Νομού, καλύπτοντας τα κενά και τις ελλείψεις που δημιούργησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις;

Ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε τον κ. Ηγουμενίδη, Βουλευτή Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ.

Τον λόγο έχει ο Υφυπουργός κ. Αναστάσιος Πετρόπουλος για να απαντήσει στην ερώτηση, για τρία λεπτά.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Καταλαβαίνω, κύριε Ηγουμενίδη, ότι υπό την πίεση των αναγκών των ασφαλισμένων του Νομού υποβάλλετε την ερώτησή σας. Έχουμε αναπτύξει από τη θέση αυτή τις νέες προοπτικές του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης, όπως περιγράφονται στον ν.4337/2016, τον νόμο δηλαδή που ψηφίσαμε πριν από δύο μήνες.

Ο νόμος αυτός που δημιουργεί τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης επιλύει όλα αυτά τα προβλήματα που έχουν τη διάσταση την οποία περιγράφετε, διότι παντού οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης είναι υποστελεχωμένοι και ανεπαρκείς να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες, λόγω και των δομών που έχει το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης.

Συνεπώς, με το προεδρικό διάταγμα που θα εκδοθεί μέχρι το τέλος του έτους, το οποίο θα ορίζει πολύ συγκεκριμένα τις ανάγκες κατά περιοχή, ποιες πρέπει να είναι σε προσωπικό και σε υποδομές, θα έχετε επακριβώς την εικόνα της εξυπηρέτησης των πολιτών παντού.

Όμως, πρέπει να πω εκ προοιμίου ότι η εικόνα την οποία έχουμε όλοι στον νου για το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα του μέλλοντος, γιατί η κοινωνική ασφάλιση που εμείς θέλουμε να δημιουργήσουμε είναι μια άμεση πρόσβαση όλων των ασφαλισμένων, χωρίς διαμεσολάβηση -σε πάρα πολλές περιπτώσεις- υπαλλήλων και υποδομών. Θα είναι η ηλεκτρονική διασύνδεση το αδιαμεσολάβητο μέσο για την υποβολή αιτημάτων, για την παραλαβή των απαντήσεων, για την ενημέρωση του ασφαλισμένου ως προς τα θέματα τα οποία άλλες φορές θα έπρεπε να επιλύσει καταφεύγοντας επιτοπίως στις υπηρεσίες του κάθε φορέα.

Ναι μεν στην Κρήτη υπήρχε αυτή η κατάσταση, αλλά σκεφθείτε τι γίνεται σε μια σειρά νησιών, των οποίων οι κάτοικοι για να εξυπηρετηθούν θα έπρεπε να έρθουν στον Πειραιά, να μείνουν μια νύχτα για να υποβάλουν μια αίτηση και να πάρουν την επόμενη μέρα ενδεχομένως ένα χαρτί πρωτοκόλλου, αναμένοντας την απάντηση στο μέλλον.

Η κατάσταση είναι δραματική παντού, σε όλη την ύπαιθρο χώρα, σε όλα τα επαγγέλματα και κυρίως σε εκείνους που δεν έχουν άμεση πρόσβαση, τοπική, ακόμα και στον ίδιο νομό. Υπάρχουν περιοχές νομών που ταξιδεύεις για να μείνεις μια μέρα κάπου, λόγω έλλειψης επικοινωνιακών υποδομών, για να μπορέσεις να εξυπηρετηθείς.

Η εικόνα, πάντως, είναι ότι το Περιφερειακό Υποκατάστημα Ηρακλείου αντί να απασχολεί εκατόν σαράντα επτά άτομα, που είναι οι οργανικές θέσεις, απασχολεί ενενήντα οχτώ μόλις και έχει απορροφήσει το δυναμικό της ασφάλισης των Μοιρών και του Αρκαλοχωρίου. Υπάρχει επίσης το Γραφείο του Αγίου Μηνά και το Γραφείο της Αλικαρνασσού. Αυτά τα τρία σημεία είναι που εξυπηρετούν, όλα υποστελεχωμένα.

Βεβαίως, αντιλαμβάνεστε ότι η λύση δεν βρίσκεται στο να ανοίξουμε απλώς τα Καταστήματα. Είναι πιο περίπλοκο. Στη δευτερολογία μου θα συμπληρώσω.

Ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε τον κύριο Υπουργό.

Κύριε Ηγουμενίδη, έχετε τον λόγο για τη δευτερολογία σας.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Κύριε Υπουργέ, σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Όντως, αν η εικόνα του παρόντος είναι άσχημη, χειρότερη από το παρελθόν, δεν σημαίνει ότι η εικόνα του παρελθόντος ήταν καλή και πράγματι, συμφωνώ, αν το θέλετε, με το μέλλον και την εικόνα του μέλλοντος, όπως τη σχεδιάζει η Κυβέρνηση.

Είναι αλήθεια ότι μπαίνουμε σε μια περίοδο ψηφιακής εποχής, όπου θα χρησιμοποιήσουμε ακριβώς αυτό το πράγμα σαν σημαντικό εργαλείο για να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, για να τελειώσει το ρουσφετολογικό και πελατειακό θεμέλιο των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Νομίζω ότι, πράγματι, είναι καιρός να κόψουμε τον ομφάλιο λώρο του κομματικού κράτους, πάνω στο οποίο στηρίχθηκαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας. Πιστεύω ότι έτσι πραγματικά, με κοινωνική δικαιοσύνη θα εξυπηρετούνται οι πολίτες άμεσα, χωρίς μεσάζοντες, χωρίς όλη αυτή τη ρουσφετολογική και πελατειακή λογική. Με αυτή την έννοια, πιστεύω ότι τουλάχιστον τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τους εκφράζω. Όλοι θα είμαστε μαζί σας στο να προχωρήσει αυτός ο σχεδιασμός.

Επιτρέψτε μου, όμως, δύο θέματα να θίξω. Το πρώτο είναι ότι στις περιοχές που σας ανέφερα, αλλά και στις περιοχές που αναφέρατε και εσείς, κύριε Υπουργέ, δηλαδή στα νησιά, σε απομακρυσμένες περιοχές υπάρχει ένας πληθυσμός που δεν είναι εξοικειωμένος με τις νέες τεχνολογίες και που, προφανώς, θα υπάρχει μια δυσκολία της εξοικείωσής του, της πρώτης του επαφής με το νέο σύστημα που λέτε και που συμφωνώ μαζί σας ότι πρέπει να προχωρήσουμε.

Πώς θα λύσουμε αυτό το θέμα; Πώς θα αντιμετωπίσει, δηλαδή, ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης στα πρώτα του βήματα αυτό το πρόβλημα;

Το δεύτερο είναι το εξής. Να δεχθώ από την απάντησή σας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε μια εξειδίκευση. Η ερώτησή μου που σκεφτόμουν είναι η εξής: Με ποιον τρόπο και πότε θα μπορούσε το Υπουργείο να δώσει πιο συγκεκριμένες επίσημες ανακοινώσεις για τον νέο σχεδιασμό; Να το θεωρήσουμε μέχρι το τέλος του χρόνου;

Ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε τον κ. Ηγουμενίδη.

Κύριε Υπουργέ, έχετε τον λόγο.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Ήδη έχουμε προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό την οργανωτική επεξεργασία. Η 31η Δεκεμβρίου είναι ο απώτατος χρόνος που θα πρέπει να έχει εκδοθεί το προεδρικό διάταγμα του Οργανισμού του νέου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Τούτο δεν σημαίνει ότι δεν δουλεύουμε από σήμερα.

Όσον αφορά αυτές τις ανάγκες των ασφαλισμένων που δεν έχουν εξοικείωση με την τεχνολογία, πρέπει να πω ότι τα σημεία πρόσβασης στην κοινωνική ασφάλιση είναι άπειρα. Δεν είναι μόνο το σπίτι ή η επιχείρηση του ασφαλισμένου, αλλά θα είναι τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, θα είναι οι έδρες των ενώσεων των επαγγελματιών, τα επιμελητήρια, θα είναι παντού η κοινωνική ασφάλιση. Θα έχει τη δυνατότητα πρόσβασης από οποιοδήποτε σημείο κάθε πολίτης και αυτό φυσικά θα γίνει μέσα από μία διαδικασία ενημέρωσης και των φορέων. Θα γίνουν τέτοιες συναντήσεις και τοπικές ημερίδες για συζήτηση και διαβούλευση και με τους επαγγελματικούς φορείς για την εφαρμογή όλου του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης.

Όμως, τα κτίρια τα οποία υπάρχουν, που ξέρω ότι στο Αρκαλοχώρι ή στις Μοίρες είναι ένα καινούργιο συγκρότημα…

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ: Και στη Χερσόνησο.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Και στη Χερσόνησο. Είναι ένα καινούργιο, νεόδμητο οικοδόμημα, το οποίο έχει καλές κτιριακές υποδομές και πρέπει να το αξιοποιήσουμε.

Δεν είναι το μόνο. Παντού στην Ελλάδα έχουν αξιόλογη ακίνητη περιουσία οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης, την οποία οργανώνουμε. Ήδη, έχουμε ειδική ομάδα που δουλεύει και σ’ αυτόν τον τομέα, ο οποίος ήταν εντελώς εγκαταλελειμμένος όλα αυτά τα χρόνια, σε μία φθορά και απαξίωση, με τεράστια απώλεια εισοδημάτων, που σήμαινε ουσιαστικά επιβολή δαπανών. Ήταν βάρος η περιουσία των φορέων κοινωνικής ασφάλισης όλα τα προηγούμενα χρόνια. Θα την κάνουμε όφελος, θα την κάνουμε πλούτο.

Αυτό θα συμβεί και για τις υποδομές στην Κρήτη και ιδίως στη Χερσόνησο. Ενδεχομένως με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας να δούμε και την παροχή υπηρεσιών σε περιοχές που είναι πολυπληθείς, ώστε να αξιοποιήσουμε τέτοιες κτιριακές υποδομές για την παροχή υπηρεσιών και υγείας, ό,τι σημαίνει η κοινωνική ασφάλιση, δηλαδή φροντίδα για τον αδύναμο και τον ανυπεράσπιστο.

Αυτά είναι στο νου μας, γι’ αυτά θα φροντίσουμε και αυτά οργανώνουμε. Να είστε βέβαιοι ότι αυτά τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με οποιαδήποτε εικόνα μπορεί κανείς να φανταστεί ότι μπορούμε να πετύχουμε στον τομέα των υπηρεσιών της υγείας και της ασφάλισης των πολιτών.

Σας ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε και εμείς, κύριε Πετρόπουλε.

Το Γραφείο Τύπου

Αθήνα, 7.7.2016

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο
Για να λαμβάνεις ενημερωτικό υλικό και γνωρίζεις για τις δράσεις μας.
Γράψε απλά το email σου!
Εγγραφείτε